Dermatologie pediatrică

Avem toate serviciile dermatologice, de care poate avea nevoie un copil. Care sunt cele mai frecvente afectiuni dermatologice ale copilului?

Arsura solară

Copiii au pielea diferită de cea a adultului. De asemenea, sistemul imunitar e în formare până la 12 ani. Pielea este un organ de barieră și are și o componentă imunitară.

Copiii au celulele cutanate încă în dezvoltare. De aceea, se ard mai repede la expunerea la ultraviolete în mijlocul zilei.

• O arsură solară determină deformări celulare, care vor fi reținute de piele toată viața.
  • Odată ce le reține, pe locul unei arsuri solare din copilărie crește riscul melanonului – cancer de piele extrem de agresiv.
  • De aceea, feriți-vă copilul de arsura solară!
  • Copilul nu se expune direct la soare între 11 și 16 în timpul verii.
  • Copilul trebuie verificat de medicul dermatolog după arsura solară.

Supraveghem alunițele

La dermatolog, copilul trebuie să ajungă la fiecare 6 luni. Pentru  verificarea pielii. Aceast comportament face parte din educația sanitară de bază, care e necesară tot restul vieții.

Diagnosticul, supravegherea (clinică și dermatoscopică) și eventuala excizie chirurgicală a leziunilor pigmentare (nevi pigmentari, displazici = “alunite suspecte”) o face dermatologul.

Dermatita atopică

Dermatita atopică apare din primele zile de viață ale copilului. Copilul atopic are nevoie de un program de tratament și îngrijire dermato-cosmetică.

Dermatita seboreică

Dermatita seboreică este o forma de inflamare cronică, care apare la nivelul pielii. Se manifestă prin scuame cu aspect albicios, uleios sau uscat.  Dermatita seboreică poate apărea la copilul atopic.

Dermatita de contact

Apare după ce copilul intră în contact cu un alergen.

Există peste 3500 de alergeni de contact.

Infecții cutanate

Tratăm infecțiile bacteriene și micotice ale pielii (foliculite, furuncule, abcese).

Tratăm leziunile virale (veruci, molluscum contagiosum) sau leziunile produse de fungi (ciuperci).

Acneea juvenilă

După diagnostic, avem toate tipurile de terapie pentru acnee.

Alternativă la medicamente este terapia BLU-U.

• O recomandăm tuturor persoanelor, care suferă de acnee vulgară, forma uşoară sau moderată, ca o alternativă la tratamentele cu antibiotice.
  • Lumina BLU-U patrunde în tegument la o distanţă de aproximativ 2 mm, unde produce un efect anti-microbian, astfel fiind distruse bacteriile ce cauzează acneea- Propionibacterium acnes.
  • Acest tip de lumină nu afectează ţesuturile normale.

Psoriazis copii

Psoriazisul esteo tulburare a sistemului imunitar, care determină pielea să se regenereze mai rapid decât în mod normal.

Avem cea mai mare echipă de medici dermatologi.

Te așteptăm la programare pentru orice problemă dermatologică a copilului.